Product: Molina Healthcare Health Insurance Clear all filters (131 of 131 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I've been trying to get my baby his health insurance to get his shots since he was 1 month old.I couldnt get any health insurance until finally i get a letter on the 1st week of august saying that he has been accepted for molina and will be effective as of september...
Read more
Anonymous
Anonymous

We fee your pain! We had a similar issue and they made my husband back pay $1,000 dollars saying that our newborn was covered the previous months (he was not). Husband was on ...

MolinaHealthcare
MolinaHealthcare
Molina Healthcare Verified Representative

We strive to take care of our members and want to help resolve your issue. Please e-mail your issue, name, state in which you live and phone number to MemberServices@MolinaHea...

Product
Molina Healthcare Health Insurance
#1108421
Does not cover ANYTHING.NOT WORTH PAYING MONTHLY PREMIUM...DO NOT TRUST Lisa A., Yani L, or Belinda C. They have lied to me numerous time in regards to claims for emergency transport saying I owe over 2000, but plan states (should not pay over 250 deductible) Have been...
Read more
Anonymous
Anonymous

True

1.0
Product
Molina Healthcare Health Insurance
#1108116
Yesterday evening (Wed 30 Aug 2017) at 5:12PM I received a phone call from a man identifying himself only as "calling from Molina Healthcare"...in otherwords, giving NO NAME. He told me I'd been APPROVED FOR 6 APPTS. SO RIDICULOUS--ONLY 6 APPTS. He "claimed" that's how...
Read more
1.7
Product
Molina Healthcare Health Insurance
#1094824

Molina Healthcare - Was terrible, not help at all, they want still money only.

#1086121
We inquiry for health insurance coverage, they got 3 months payment, no info received, and when we call to se what happens, no answer or waiting to long at phone. And when they answer they want another month payment. We didn't received no help at all. Just still our money. Is not that much, but they just one money, for no service at all. Ladrones
Comment
Show

Molina Healthcare - CANCEL MY INSURANCE NO REASON

#1054050
1.5
Details
All people customer service said somerhing different each time tou call. We call for pay and dont recieve my payment and after that cancel for non payment and try to charge when dont have service.
Comment
Show
Additional Fees
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Plans Acceptance
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Molina Healthcare Health Insurance Review

#862410
You can not find a provder that will try to help you. They all give you ten minutes then tell you to see a specialist. Guess what no specialists accept molina medicaid. Thanks obama for nothing
Comment
Show

Molina Healthcare Health Insurance Review

#796823
1.0
Details
I called the Molina Marketplace just to INQUIRE about it, but they automatically enrolled me sending me bills. I didnt agree to have this insurance and they gave me the runaround and nobody can fix this . its been a few months
Comment
Show
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Reliability
Staff
Website
Update to complaint # 1091807----Thurs 24 Aug 17 in early afternoon I posted complaint then used link provided by pissedconsumer.com to inform Molina Member Services about it.2:30pm Received call from caseworker saying Molina approved the physTherapy. Told to call PT...
Read more
2.0
Product
Molina Healthcare Health Insurance
#1092410
Hello, I am currently in the maze that is otherwise known as waiting for a prior authorization.I have been taking Adderall fit about three years now. With my old doctor, the medication was covered When I switched doctors, I went through the process to have it re...
Read more
MolinaHealthcare
MolinaHealthcare
Molina Healthcare Verified Representative

We strive to take care of our members and want to help resolve your issue. Please e-mail your issue, name, state in which you live and phone number to MemberServices@MolinaHea...

1.0
Product
Molina Healthcare Health Insurance
#1092403
My son too is a molina member who need specialist qualify experience dr to assist him with his needs. I feel like i am in a ballpark every dr is quick to throw the ball and one another instead of having a conference meeting which i have requested over a year with his...
Read more
MolinaHealthcare
MolinaHealthcare
Molina Healthcare Verified Representative

We are sorry to hear you are not satisfied with your experience with Molina Healthcare. Molina Healthcare strives to provide the best care and service possible. So that we may...

Product
Molina Healthcare Health Insurance
#1080904
We have been paying automatically for almost 8 months.We made a change in our insurance for which our payment went up due to income. We had agreed to stay with them regardless the increase in our monthly pay. We received a letter of "separation", so we contacted Molina...
Read more
MolinaHealthcare
MolinaHealthcare
Molina Healthcare Verified Representative

We are truly sorry to hear you are not happy with your experience with Molina Healthcare and we want to do everything we can to help you. In order to expedite your service, p...

Product
Molina Healthcare Health Insurance
#1074742
Wow- I have never been treated by anyone the way I was talked to and treated by a Molina "Lead/Supervisor"-Sammy S.from New Mexico on 7/6/2017. I started this "process" about 2 months ago when I took my 4 year old son to Urgent Care with 104 Fever, when the lady...
Read more
Anonymous
Anonymous

I work in a big hospital. We care for all patients. I have one in particular that has me really upset. Prior to coming to the hospital, this patient was walking, with a wal...

Anonymous
Anonymous

Your complaint is much too long and contains too much emotional vent.I know how it feels to be a distressed parent with sick / injured children, It's awful.You would trade pla...

1.3
Product
Molina Healthcare Health Insurance
I liked
  • Doctors
I didn't like
  • Felt like they did not care about the member
  • Reps not qualified- educated within molinas procedures
  • Refund policy for services not rendered
#1070749
Molina offered coverage through the Marketplace.Unsuspecting members don't know that Molina really doesn't have providers in their areas. Their website showed providers that did not take the insurance and did not have contracts. Molina recently updated their site and...
Read more
MolinaHealthcare
MolinaHealthcare
Molina Healthcare Verified Representative

We are sorry to hear you are not satisfied with your experience with Molina Healthcare. Molina Healthcare strives to provide the best care and service possible. So that we may...

1.2
Product
Molina Healthcare Health Insurance
I liked
  • Very dispointed felt robbed
I didn't like
  • Bad customer service no accountability
  • Lack of assistance
  • Scam artist
#1063770
I have been trying to get a mammogram done for 2 months but cannot find a provider in the entire DFW metroplex.I called Molina today again and was told all of their providers are pulling out and there was nobody on their list but would have member services contact me....
Read more
Anonymous
Anonymous

I'm having the same experience in the D/FW area. I was lucky enough to find a good PCP in Plano but, I now need a specialist and NO ONE takes Molina anywhere, even though you ...

MolinaHealthcare
MolinaHealthcare
Molina Healthcare Verified Representative

We are sorry to hear you are not satisfied with your experience with Molina Healthcare. Molina Healthcare strives to provide the best care and service possible. So that we may...

1.0
Product
Molina Healthcare Health Insurance
#1057776